Darmowe usługi
Poczta Głosowa voice2mail
Funkcja automatycznej sekretarki, umożliwia nagranie wiadomości głosowej przez osoby dzwoniące. Powiadomienie może być nagrane na wybraną przez klienta skrzynkę poczty elektronicznej. Udostępniamy także możliwość odsłuchania jej bezpośrednio z panelu klienta.
Aktywacja voice2mail poprzez panel Univel24:
Panel klienta -> Telefony -> ustawienie telefonu -> Przekierowania -> np. inne -> nie odbiera ->
wybierz obiekt voice
Odsłuchanie nagrania z poziomu panelu Univel24:
Panel klienta->Skrzynki głosowe->skrzynka odbiorcza->odsłuchaj
Odczyt numeru dzwoniącego (CLIP)
Dzięki tej funkcji klient może zidentyfikować numer osoby dzwoniącej, poza numerami zastrzeżonymi oraz niedostępnymi z powodów technicznych.
Udostępnienie/ukrycie własnego numeru CLIR
Funkcja ukrywa własny numer u odbiorcy połączeń klienta.
Uruchomienie usługi w panelu Univel24:
Panel klienta -> Telefony -> ustawienie telefonu -> Blokada prezentacji numeru CLIR:
Blokowanie połączeń wychodzących
Funkcja blokuje określone przez klienta połączenia wychodzące. Domyślnie aktywne (najczęściej spotykane) reguły: 0~70x, 0~300, 0~400, telefony satelitarne. Każdy dodatkowo może zbudować listę własnych warunków blokowania połączeń wychodzących.
Uruchomienie usługi z poziomu panelu Univel24:
Panel klienta->Blokowanie numerów->Dodanie nowej reguły
Panel klienta->Blokowanie numerów->Przypisanie reguł dla grupy
Blokowanie połączeń przychodzących - blacklist & whitelist
Dzięki tej opcji klient jest w stanie definiować, które połączenia przychodzące mają być automatycznie blokowane, a które tolerowane.
Aktywacja usługi w panelu Univel24:
Panel klienta->Blokowanie numerów->Dodanie nowej reguły
Panel klienta->Blokowanie numerów->Przypisanie reguł dla grupy
Numery alarmowe
W sieci Univel numery telefoniczne nie zostały geograficznie przypisane. Oferujemy możliwość
doboru odpowiedniej lokalizacji numerów alarmowych na terenie całej Polski. Domyślnie połączenia alarmowe są przekierowywane do strefy numeracyjnej, z której wybrano numer w momencie uruchomienia usługi.
Wprowadzenie zmian z poziomu własnego panelu klienta:
Panel klienta->Telefony -> ustawienie telefonu -> Lokalizacja numerów alarmowych 112
Przekierowanie wszystkich połączeń
Oferujemy przekierowanie wszystkich połączeń przychodzących na dowolnie wybrany numer
lub pocztę głosową.
Aktywacja poprzez panel Univel24:
Panel klienta->Telefony -> ustawienie telefonu -> Przekierowania ->dowolne
Przekierowanie połączeń zamiast sygnału zajętości
Oferujemy przekierowanie wszystkich połączeń przychodzących na dowolnie wybrany numer
lub pocztę głosową, w momencie gdy linia jest zajęta.
Aktywacja poprzez panel Univel24:
Panel klienta->Telefony -> ustawienie telefonu -> Przekierowania ->zajęty
Przekierowanie nieodebranych połączeń
Oferujemy przekierowanie wszystkich połączeń przychodzących na dowolnie wybrany numer
lub pocztę głosową, w sytuacji gdy nie zostanie odebrane połączenie po jakimś czasie, na inny dowolnie wybrany numer stacjonarny, komórkowy lub poczty głosowej.
Aktywacja poprzez panel Univel24:
Panel klienta->Telefony -> ustawienie telefonu -> Przekierowania ->nie odbiera
System billingowy 0n-line
Każdy nasz klient może przeanalizować swoją historię połączeń w panelu Univel24.
Panel klienta->Spis połączeń
Przekazywanie rozmów
Funkcja pozwala na przekazanie rozmowy osobie odbierającej telefon na inny, dowolnie wybrany numer.
Połączenia trójstronne
Funkcja pozwala na prowadzenie rozmowy pomiędzy trzema osobami w tym samym czasie. Uwaga! Aby uruchomić usługę należy złożyć odpowiednie zamówienie.
Połączenia oczekujące
Aktywna usługa informuje dyskretnym sygnałem w słuchawce o nowej, oczekującej osobie na rozmowę.
Dial-Up
Usługa DIAL-UP pozwala na tanie rozmowy z każdego aparatu telefonicznego na świecie.
Wszystko co trzeba zrobić, to:
1. Aktywować nr telefonu z którego będziemy wykonywać połączenia,
2. Korzystając z tego telefonu, połączyć się z jednym z numerów dostępowych,
3. Wpisać numer, z którym chcemy się połączyć (np. 004930245678).
Uwaga! Wykorzystując usługę Dia-Up możesz m.in. tanio dzwonić z tel. komórkowego za granicę.
Hotline
Usługa Hotline to automatyczne zestawienia połączenia z jednym wybranym numerem.
Po podaniu numeru Hotline, z każdym podniesiem słuchawki nastąpi automatycznie z nim połączenie, jeśli w przeciągu 5 sekund nie zostanie wybrany inny.
Uwaga! Usługa dostępna jest w urządzeniach Linksys, mające w polu DialPlan
ustawioną opcję ( P5<:hotline>|xx. )
Prawidłowy format numerów:
nr krajowy: 123456789
nr międzynarodowy: 00491111111111
Szybkie wybieranie
Usługa pozwala na szybkie i wygodne łączenie się z najczęściej wybieranymi przez klienta numerami. Wystarczy, że ze swojego aparatu telefonicznego zamiast pełnego numeru wybierzesz tylko odpowiednią, wcześniej zdefiniowaną, cyfrę i wciśniesz "#".