logo Univel

telefonia internetowa, bramki VoIP

Przenieś numer

1. Wypełnij formularz zamówienia. W polu "Uwagi" wpisz: "PRZENIESIENIE NUMERU". Wybierz "opcję podstawową" na dowolny okres aktywacji SIP. Zapoznaj się z regulaminem, zaakceptuj go i wyślij formularz. Nie dokonuj żadnej płatności.

2. Po upływie 10-15 minut w Twojej skrzynce pojawi się mail z danymi do panelu klienta i tymczasowym numerem telefonu.

3. Uruchom naszą usługę i sprawdź poprawność jej funkcjonowania - możesz użyć bramki VOIP lub darmowego programu na PC - X-Lite.



Osoby prywatne

1. Pobierz oświadczenie o zgodności danych.

2. W celu przyśpieszenia procedury zeskanuj i wyślij faxem lub mailem następujące dokumenty (fax: 22 212 82 29, mail: admin@esiptel.pl):

  • Dowód osobisty właściciela umowy z TP SA lub NETIA
  • Umowę z TP SA lub NETIA
  • Ostatni zapłacony rachunek
  • Oświadczenie o zgodności danych
  • Oświadczenie woli o przeniesieniu numeru (Panel Klienta)

Każdy dokument należy potwierdzić za zgodność z oryginałem i wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

TP SA, NETIA przeniosą wskazane numery w ciągu jednego okresu rozliczeniowego, od momentu wpływu dokumentów.

Zwrócony numer pojawi się w panelu klienta. Wtedy numer tymczasowy zostanie odłączony. (na prośbę klienta może pozostać)




Firmy

1. Pobierz oświadczenie o zgodności danych.

2. W celu przyśpieszenia procedury zeskanuj i wyślij faxem lub mailem następujące dokumenty (fax: 22 212 82 29, mail: admin@esiptel.pl):

  • Dowód osobisty właściciela umowy z TP SA lub NETIA
  • Umowę z TP SA lub NETIA
  • Dokument rejestracyjny firmy
  • Dokument o wydaniu numeru NIP
  • Dokument o wydaniu numeru REGON
  • Ostatni zapłacony rachunek
  • Oświadczenie o zgodności danych
  • Oświadczenie woli o przeniesieniu numeru (Panel Klienta)

Każdy dokument należy potwierdzić za zgodność z oryginałem i wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

TP SA, NETIA przeniosą wskazane numery w ciągu jednego okresu rozliczeniowego, od momentu wpływu dokumentów.

Zwrócony numer pojawi się w panelu klienta. Wtedy numer tymczasowy zostanie odłączony. (na prośbę klienta może pozostać)