logo Univel

telefonia internetowa, bramki VoIP

Rejestrowanie rozmów

Nasza oferta jest skierowana do telefonicznych Biur Obsługi Klienta, firm zajmujących sie telemarketingiem, dużych i małych call center, firm sprzedających usługi i towary zamawiane telefonicznie np. telepizza, catering oraz wielu innych typów przedsiębiorstw, które obsługują swoich klientów drogą telefoniczną.

Dzięki nagrywaniu rozmów zyskują Państwo możliwość kontroli swoich pracowników.

Wykorzystując zarejestrowaną rozmowę można także udokumentować zawarcie umowy lub aneksu w trakcie trwania rozmowy telefonicznej.

Rozpatrywanie telefonicznie złożonych zamówień czy reklamacji klienta.

Mozliwość uruchomienia automatycznego nagrywania rozmów odbieranych, jak i wykonywanych.

Istnieje również możliwość włączenia nagrywania podczas rozmowy.

Maksymalne roczne archiwum nagranych rozmów, które są dostępne z poziomu panelu Univel24.

Domyślnie umożliwiamy przetrzymywanie 10 GB nagranych rozmów. Oferujemy dodatkową przestrzeń dyskową - co 1 GB lub jej wielokrotność.

W panelu Univel24 jest dla Państwa dyspozycji wyjątowo proste i wygodne wyszukiwanie nagranych rozmów. Po odnalezieniu interesującej nas rozmowy jest możliwość jej odsłuchania lub skopiowania na własny dysk twardy. Nagrane rozmowy są w najpopularniejszym formacie audio - *.mp3.



Zalety nagrywania rozmów z Univel:
  • Nie ma potrzeby kupować żadnego dodatkowego sprzętu
  • Nie musisz inwestować w żadne dodatkowe oprogramowanie
  • Wygodne i szybkie odsłuchaniwanie nagranych rozmów w dowolnym miejscu na Ziemii. Wystarczy Ci dostęp do Internetu.

Wersja demonstracyjna (pełna funcjonalność) jest uruchamiana testowo w okresie pomiędzy 1 a 21 dniem każdego miesiąca.

CENNIK Sprzętowe rejestratory